Dana 26.05.2015. je u prostorijama Poljoprivrednog fakulteta u Vinkovcima održana Agroskill pilot radionica u organizaciji Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Agroskill projekt (Transferring methods for validation of informal learning to VET institutions in the field of sustainable agriculture) je projekt odobren u sklopu Leonardo da Vinci programa za cjeloživotno učenje, a usmjeren je na područje održive/ekološke poljoprivrede.

Cilj projekta je postizanje zajedničkog okvira za priznavanje neformalnog i informalnog obrazovanja na europskoj razini. U projekt je uključeno 9 partnera iz 8 europskih zemalja (Francuska, Španjolska, Njemačka, Austrija, Mađarska, Poljska, Grčka i Hrvatska). Na pilot radionici su sudjelovali predstavnici Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje, visokoobrazovnih institucija (Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet i Poljoprivredni fakultet Osijek), srednjih poljoprivrednih škola (Poljoprivredno šumarska škola Vinkovci) te institucija za obrazovanje odraslih.

U prvom dijelu pilot radionice je predstavljen projekt Agroskill (Marija Cerjak, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet) te dosadašnji rezultati projekta (Marina Tomić, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet). Potom je predstavnica Agencije za odgoj i obrazovanje Mirela Skelac definirala formalno, neformalno i informalno učenje te važnost priznavanja stečenih znanja i vještina. Također je predstavljena metodologija za priznavanje neformalnog i informalnog učenja razvijena od strane partnera na projektu Agroskill. Značajan doprinos kvaliteti radionice je dala doc.dr.sc. Snježana Tolić s Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku koja ima bogato iskustvo u provedbi projekata cjeloživotnog učenja u području ekološke poljoprivrede.

U drugom dijelu pilot radionice je predstavnica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Sanja Süto naglasila važnost Zakona o Hrvatskom kvalifikacijskom registru, te Pravilnika o Registru Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO). Uslijedila je rasprava o važnosti upisa standarda zanimanja, skupova kompetencija, standarda kvalifikacije i skupova ishoda učenja u Registar HKO.