19
sij

Promocija knjige „Marketing vina“

ama Matice hrvatske u Zagrebu, a u organizaciji Hrvatskog agroekonomskog društva te Odjela za poljodjelstvo Matice hrvatske. Na predstavljanje su došli brojni vinogradari, vinari i drugi ljubitelji pisane riječi.

Recenzenti knjige su prof. dr. sc. Damir Kovačić, prof. dr. sc. Tito Žimbrek i doc. dr. sc. Tihomir Prusina, jezično je uredio prof. Jerko Ivanković, te tehnički Željko Ćorluka. Tiskana je u 1.000 primjeraka, tisak Suton d.o.o. Široki Brijeg, a izdana je u nakladi Sveučilišta u Mostaru i pripomoć HAZU u Bosni i Hercegovini.

Na početku druženja riječima dobrodošlice prvo se obratila dr. sc. Ljiljana Gašparec-Skočić, pročelnica  Odjela za poljodjelstvo Matice hrvatske. U vrlo nadahnutim riječima iskazala ej veselje da se početak godine u kojoj Matica obilježava 175 godina djelovanja započinje predstavljanjem knjige čija tema je nepresušno područje ljepote i tajnovitosti proizvoda ljudskih ruku tj. vina.

Nakon pročelnice, prisutne je pozdravio i predsjednik Hrvatskog agroekonomskog društva prof. dr. sc. Ivo Grgić. U svom govoru je istaknuo veselje da se i HAED priključuje obilježavanju 175 godina djelovanja Matice te da je u nepune dvije godine ovo osmi zajednički projekt HAED-a i Matice.

Ivo Grgić je ujedno govorio i o autorima knjige i to posebice prof. dr. sc. Anti Kolegi jer drugi autor zbog vremenskih nedaća nije uspio doći na predstavljanje. Kronologiju stručnog i znanstvenog rada prof. Kolege zaključio je prispodobom da „Onaj koji radi samo za sebe nakon odlaska sa ovoga svijeta biva zaboravljen. Onaj koji radi i za druge, u što spada i pisanje, nikada ne biva zaboravljen.“

O samoj knjizi vrlo nadahnuto je govorio dr. sc. Vinko Milat. Pojedinosti iz knjige začinio je lucidnim dosjetkama te svima dao do znanja da zbog važnosti vinove loze u životu Hrvata sljedeći projekat treba biti „Vinova loza u Hrvata“, pa gdje god oni bili.

Autor knjige prof. Kolega uz zahvale svima onima koji su pripomogli da ova knjiga ugleda svjetlost dana te svima koji su pohodili dosadašnja njena predstavljanja reče da „svaki vinogradar i vinar ako misli biti uspješan u tome poslu ne može opstati ako ne primjeni i marketinške principe navedene u ovoj knjizi“, knjizi koju „poklanja svima koji žele znati o vinu više.“

Nakon toga druženje je nastavljeno uz vrhunska hrvatska i bosansko-hercegovačka vina.

Priredio

Ivo Grgić