12
srp

[FREE FROM FOOD] Izrada marketinškog plana za agroturistička gospodarstva – studentsko natjecanje

U sklopu projekta Gastrotop, Hrvatsko agroekonomsko društvo i Visoko gospodarsko učilište u Križevcima organizirali su natjecanje studenata u izradi marketinškog plana za agroturističko gospodarstvo po izboru na temu Free from food – hrana napravljena bez specifičnih sastojaka poput glutena, mliječnih proizvoda ili orašastih plodova.

U natjecanju, koje se održalo na Seoskom turizmu Rakić u Čabrajima, su sudjelovale studentice Agronomskog fakulteta i studenti Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima (VGUK). Studenti, podijeljeni u šest grupa, su kroz pet mjeseci kontinuirano radili na izradi marketinškog plana za odabrano agroturističko gospodarstvo. Prvo je organizirana panel rasprava na kojoj su studenti upoznati sa svojim zadatkom. Nakon toga su slijedile radionice za studente te mentorski sastanci. Uloge mentora preuzeli su profesori s VGUK-a dr. sc. Silvije Jerčinović, dr. sc. Sandra Kantar i dr. sc. Kristina Svržnjak  te asistentica s Agronomskog fakulteta u Zagrebu Gabriela Sušac, mag. ing. agr.

Završno događanje je organizirano na Seoskom imanju Rakić 13. lipnja 2022. godine gdje su studenti prezentirali izrađene marketinške planove za osmišljenu Free from food ponudu na odabranom agroturističkom gospodarstvu, a sve s ciljem inspiriranja i ostalih seoskih domaćinstava k proširenju njihove ponude jela.

Na početku događaja sve je pozdravio voditelj projekta Gastrotop, dr. sc. Silvije Jerčinović, te suradnice na projektu dr. sc. Kristina Svržnjak i dr. sc. Sandra Kantar. Studenti su svoje ideje predstavili ocjenjivačkom žiriju koji su činile prof. dr. sc. Tihana Sudarić i Lucija Bencarić, mag. ing. agr. s Agrobiotehničkog fakulteta u Osijeku te Jasmina Rakić Horvat, vlasnica seoskog turizma Rakić. Svi studenti su pokazali inovativnost u osmišljavanju novih proizvoda i te su pokazali znanje i sposobnost rada u timu. Predstavili su Free from proizvode na bazi mrkve, konoplje, brusnice, buće te deserte prilagođene posebnim zdravstvenim zahtjevima potrošača. Iako su ideje svih studenata bile zanimljive, ocjenjivački žiri je odlučio da je studentska ideja o proizvodima od brusnica bila najinovativnija te je tako grupa pod nazivom „OPG Enigma“ odnijela pobjedu i nagradu u vidu noćenja s doručkom na imanju Rakić, dok su ostale grupe studenata ponijele kućama zasluženo drugo mjesto i simbolične poklone.

Nakon proglašenja pobjednika i obilaska ruralno-turističkog gospodarstva, sudionici natjecanja su se okupili u vanjskim prostorima ruralno-turističkog gospodarstva, obišli gospodarstvo i jezero Čabraje te u dobrom društvu ručali i družili se.

Više o događaju možete pročitati na https://epodravina.hr/foto-u-sklopu-projekta-gastrotop-studenti-se-natjecali-u-izradi-poslovnih-modela-ruralno-turistickih-gospodarstava/